jشنبه 08 اردیبهشت 1403
شنبه 01 تیر
توسعه ورزش حرفه‌ای اردبیل جزو اولویت‌های وزارت ورزش است
وزیر ورزش و جوانان در بازدید از پیست تارتان و ورزشگاه ۲۰ هزارنفری اردبیل :

توسعه ورزش حرفه‌ای اردبیل جزو اولویت‌های وزارت ورزش است

وزیر ورزش و جوانان از پیست بزرگ تارتان اردبیل که در مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل در حال ساخت است، بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، مسعود سلطانی فر در سفر خود به استان اردبیل به همراه بهنام جو استاندار اردبیل ، شکور پورحسین نماینده شهرستان پارس آباد
، فیضی نماینده اردبیل مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ، مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل وزارت و آقاخانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از پیست بزرگ تارتان دراردبیل بازدید کرد.
بهنام جو استاندار اردبیل در این بازدید برای تأمین بخشی از نیاز اعتباری این طرح از منابع اعتباری استان وعده داد و اعلام کرد که در صورت تأمین تجهیزات، این طرح برای افتتاح در جریان سفر رئیس جمهوری به استان در نیمه تابستان آماده می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این بازید با اشاره به اجرای ۹۵ درصد از این طرح مهم ورزشی استان گفت: عملیات ساخت این پیست که از سال ۱۳۸۵ آغاز شده، تاکنون بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
بهرام آقاخانی افزود: این پیست دارای تاییدیه استاندارد بالا برای برگزاری مسابقات داخل سالن بر روی پیست تارتان در سطح آسیایی و بین المللی بوده و در حال تکمیل مراحل نهایی ساخت است.
وی اضافه کرد: برای تکمیل این طرح مهم ورزشی استان و تجهیز آن بیش از ۱۵۸ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

دکتر سلطانی فر در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی علی دایی گفت:
توسعه ورزش حرفه‌ای اردبیل جزو اولویت‌های وزارت ورزش است .
دکتر مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی علی دایی شهر اردبیل گفت: توسعه زیر ساخت‌های ورزش حرفه‌ای جزو اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان در استان اردبیل است.


تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved