jدو شنبه 10 اردیبهشت 1403
چهار شنبه 01 فروردین
پیام تبریک مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

پیام تبریک مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در پیامی نوروزی سال نو و نوروز را تبریک گفت و تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان را جلوه زیبایی های الهی و فرصت همدلی خواند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور؛ متن پیام نوروزی حسین طلا به این شرح است:

به نام خالق بهار و زیبایی
به نام حضرت دوست
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان و مومنان میهن اسلامی، فرا رسیدن سال یکهزار و چهارصد و سه شمسی و نوروز را به همه هموطنان عزیز و همکاران ارجمندم در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، وزارت ورزش و جوانان و نیز ورزشکاران و تمام افرادی که به هر طریقی برای صنعت ورزش کشور کوشا و موثر هستند تبریک و شادباش عرض می کنم.
تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، تلاقی طراوت زندگی و جهان هستی و شادابی معنوی و آسمانی و جلوه زیبایی های الهی است که خداوند متعال نعمت بهره مندی از این اتفاق خجسته و میمون را به ما ارزانی داشته تا فرصتی برای همدلی و مهربانی را تجربه کنیم. پروردگار بخشنده را برای این همه شکوه و جلال شاکرم.
امیدوارم در آستانه سال نو و در میان خیرات و برکات ماه مبارک رمضان این فرصت ارزشمند را غنیمت شماریم و نهایت بهره دنیوی و اخروی از این نعمت خدادادی نصیب همه ایرانیان گردد.
به امید خدا در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" با به کارگیری توان و تخصص و با همت و تلاش همکاران عزیزم در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، گام های موثری در تحقق اهداف شعار سال و منویات مقام معظم رهبری برخواهیم داشت.
از ایزد منان شادمانی و تندرستی هم میهنان و سربلندی و عزتمندی همگان را در سال جدید خواستارم و ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب، سرافرازی نام و پرچم جمهوری اسلامی ایران و صلح و آرامش جهانی را از درگاه باریتعالی مسئلت می نمایم.

حسین طلا
مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
اول فروردین ۱۴۰۳


تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved