jیک شنبه 09 اردیبهشت 1403
سه شنبه 07 فروردین
اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی ها در ورزشگاه آزادی برگزار شد
همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)؛

اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی ها در ورزشگاه آزادی برگزار شد

همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در ورزشگاه مملو از جمعیت آزادی تهران مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگترین اجتماع قرآنی در استادیوم آزادی با عنوان «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» برگزار شد.

برنامه‌هایی از جمله تلاوت قرآن، سرودخوانی، هم‌خوانی، نور افشانی، اهدای هدایای بسیار ویژه و اجرای برنامه‌های مفرح و متنوع، بخشی از برنامه‌های جشن بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها بود. همچنین برای جشن قرآنی امام حسنی‌ها ۱۵۰ هزار پک اطعام افطار برای روزه داران تدارک دیده شده بود.

این برنامه در راستای نهضت زندگی با آیه‌ها است که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ ساز قرآن کریم برگزار شد.

در حین این برنامه، محوطه اطراف زمین چمن ورزشگاه آزادی مملو از سبدهای گل شد و یکی از بزرگترین سفره‌های افطار و تجمع‌های قرآنی برگزار شد.

در فواصل برنامه مردم حاضر ورزشگاه، با ذکر مبارک صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص) فضای ورزشگاه را معطر می‌کردند.

اجرای گروه تواشیح نجم الثاقب در مدح کریم اهل بیت امام حسن مجتبی، برنامه دیگر محفل قرآنی امام حسنی‌ها بود.

گروه سرود نجم الثاقب تهران به عنوان یکی از برترین گروه‌های سرود کشور شناخته شده که با ساخت نماهنگ‌های متعدد در زمینه‌های مختلف، در ترویج فرهنگ دینی نقش آفرینی کردند.

پس از قرائت آیات مبارکه سوره انسان توسط حامد شاکرنژاد، رضوان درویش کارشناس سوری برنامه محفل شعر معروف در وصف اهل بیت را قرائت کرد و جمعیت حاضر در ورزشگاه آزادی و دیگر داوران برنامه محفل با وی همخوانی کردند.

گفتنی است کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، حسین طلا مدیرعامل و سعید ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و علیرضا فاضلی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و نظاره گر مراسم محفل امام حسنی ها بودند.


تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved