پنج شنبه 12 فروردین در سال ۹۹ با تلاش همکاران توانستیم ۱۱ پروژه بزرگ ورزشی را افتتاح کنیم  
   
 
مهندس حسن کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در گفتگویی نوروزی و تصویری با روابط عمومی گفت:
ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال نو جا دارد سال جدید را خدمت تمامی هموطنان عزیز و مردم خوب ، غیور و فرهنگ دوست کشورم تبریک بگویم.
همچنین تقارن ماه سعید شعبان و اعياد شعبانیه را که همراه شد با سال جدید را تبریک و آرزوی توفیق و سلامتی بکنم برای همه ملت عزیزمان و همه خدمتگزاران ی که دارند در این کشور خدمت می کنند و بد نیست از این فرصت استفاده بکنم و یک گزارش کوتاهی از عملکرد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در سال ۱۳۹۹ و قسمتی از برنامه های این شرکت در سال ۱۴۰۰ را خدمت مردم ارائه دهم.

وی ادامه داد: ما در سال ۹۹ موفق شدیم ۱۱ پروژه بزرگ ورزشی را با اعتباری معادل ۲۱۰ میلیارد تومان در استان‌های مختلف کشور به مرحله بهره برداری و افتتاح برسانیم و آنها را تقدیم جوانان‌ و ورزشکاران کشورمان نمائیم.

از جمله این پروژه هایی را که می‌توانم نام ببرم، سالن ورزشی ۶۰۰۰ نفری سنندج،سالن بزرگ دوومیدانی اردبیل که یک سالن زیبا، تخصصی و بی نظیر در سطح کشور می‌باشد و نقش مهمی در احیا و توسعه ورزش دوومیدانی می تواند داشته باشد، هتل ورزش آستان گلستان در شهر گرگان ، استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری سبزوار، استادیوم ۵۰۰۰ نفری نیشابور، استادیوم ۵۰۰۰ نفری ملایر، فاز اول استادیوم ۵۰۰۰ نفری شهریار ، سالن ورزشی بندر گز ، زمین چمن فوتبال شهرستان خشت در استان فارس، خوابگاه ملی پوشان تیر و کمان در ورزشگاه آزادی ، روکش پیست اسکیت استان مرکزی در شهر اراک که در مجموع این اقدامات ۱۱۳ هزار متر مربع به فضای رو باز و ۴۲ هزار متر مربع به فضای سر پوشیده ورزشی در کشور افزوده شد.

مهندس کریمی ادامه داد: با تلاش‌های همکاران در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور امیدواریم در سال ۱۴۰۰ و تا قبل از پایان دولت پروژه های بزرگی را افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم. پروژه های مهمی در برنامه است و انشاءالله به بهره‌برداری و افتتاح خواهند رسید.

سالن ۶۰۰۰ نفری شهر شیراز در استان فارس، سالن ۶۰۰۰ نفری ساری در مازندران، استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری زنجان ، استادیوم ۵۰۰۰ نفری چالوس و استادیوم ۵۰۰۰ نفری آمل می باشند.

در خاتمه لازم است از همه کسانی که حمایت و کمک کردن تا بتوانیم این پروژه ها را تکمیل کنیم سپاس گزاری کنم و برای همه ملت شریف ایران آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هر چه زودتر این بیماری کرونا در جهان و سطح کشور ما ریشه کن شود و مردم مثل گذشته بتوانند زندگی عادی خود را داشته باشند و در صحت و سلامتی بتوانند فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و ورزشی خود را ادامه دهند و آرزوی موفقیت برای ورزشکاران در همه مراحل به ویژه در المپیک توکیو ژاپن را دارم و امیدوارم خوب بدرخشند و با مدال های خوب طلایی به کشور بازگردند.