سه شنبه 07 شهریور توسط دکتر سلطانی فر/ استخر سرپوشیده قهرمانی شهید حججی مشهد افتتاح شد  
   
  استخر سرپوشیده قهرمانی شهید ورزشکار مدافع حرم ‏‏« محسن حججی » در مشهد مقدس عصر امروز سه شنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.‏
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، دکتر مسعود سلطانی فر، در پنجمین روز هفته دولت به همراه استاندار ‏خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت توسعه و جمعی از معاونین وزارتخانه اقدام به افتتاح استخر سرپوشیده قهرمانی شهید ورزشکار مدافع حرم «محسن حججی» نمود.
در بخشی از این مراسم، مهندس مدبر مدیر عامل شرکت توسعه با اعلام اینکه فاز اول این پروژه از سال 1387 آغاز شد اظهار داشت: احداث استخر قهرمانی مشهد به دلایلی چندین بار متوقف شد. ولی در سال 1394 شروع دوباره ای داشتیم و با حمایت و پیگیری های مکرر دکتر سلطانی فر امروز به بهره‌برداری رسید.
وی ضمن تشکر از همکاری های استاندار خراسان رضوی افزود: این استخر با زیربنای 2800 متر و سیستم گرمایش دوگانه سوز و با 4 میلیارد و 500 میلیون اعتبار افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اعلام اینکه حمایت و پیگیری های مکرر دکتر سلطانی فر موتور محرک و دلگرمی ما برای به سرانجام رسانی پروژه های مختلف در استان ها است ادامه داد: پروژه سالن 6000 نفری مجموعه ورزشی ثامن مشهد مقدس نیز با تخصیص اولیه 6 میلیارد تومان امسال فعال خواهد شد. همچنین سالن ژیمناستیک این مجموعه ورزشی نیز در حال احداث می باشد.
سپس رشيديان استاندار خراسان رضوى با تشکر از توجه و همت و پيگيرى دكتر سلطانى فر به ورزش اين استان گفت: اميدوارم با پيگيرى ايشان سرانه ورزشى استان رشد بيشترى داشته باشد. كمك هاى دولت به ورزش خراسان ، انگيزه هاى جوانان ورزشكار را بالا مى برد و هويت ملى با قهرمانى اين جوانان در جامعه ايرانى تقويت مى شود.