سه شنبه 23 خرداد محبوبیت دکتر جهانگیری و حضور وزیر ورزش و جوانان در شب صعود ایران به جام جهانی  
   
  پنجمین صعود فوتبال ملی ایران به جام جهانی در یک شب به یادماندنی با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان در ورزشگاه آزادی رقم خورد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور با حضور در ورزشگاه آزادی نظاره گر بازی شد که حضور او دقایقی با تشویق تماساگران همراه بود . شوق تماشاگران به هنگام حضور دکتر جهانگیری محبوبیت او در بین فوتبال دوستان را نشان داد.

دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و مهندس مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز در کنار معاون اول رییس جمهور از نزدیک بازی ایران در مقابل أزبکستان را به تماشا نشست. اهتزاز پرچم کشورمان در قسمت های مختلف ورزشگاه به ویژه در هنگام پخش سرود کشورمان یکی از صحنه های به یادماندنی بازی امشب بود و اتحاد و یکدلی دوستداران فوتبال را به منصه ظهور رساند .
حضور پرشور تماشاگران و اشتیاق آن ها برای پیروزی و حمایت از حضور دکتر جهانگیری نمادی از انسجام داخلی در عرصه ورزش را به اثبات رساند. پیش از این بازی هم تقدیر فدراسیون فوتبال از روسای پیشین فدراسیون فوتبال در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نمادی از قدرشناسی از مدیران سابق این رشته پرطرفدار بود.
در بین دو نیمه، پخش سرود ماندگار "ای ایران ای مرز پر گوهر " با همخوانی و همراهی تماشاگران جلوه دیگری از وطن دوستی اهالی ورزش را نشان داد.
تعداد اندکی از تماشاگران ازبکستان که یک پرچم نیز به همراه داشتند از جایگاه زیر اسکوربورد بازی تیمشان را در کمال آرامش نظاره کردند.
عوامل برنامه تلویزیونی ٩٠ از سه ساعت قبل از بازی در ورزشگاه حضور یافتند. این برنامه پرمخاطب برای اولین بار در ورزشگاه آزادی روی آنتن رفت .