دو شنبه 22 آبان دستور دکتر سلطانی فر برای در اختیار گذاشتن اماکن ورزشی کرمانشاه و ایلام به ستاد مدیریت بحران  
   
  وزیر ورزش و جوانان در تماس تلفنی با مدیران کل ورزش و جوانان استان های کرمانشاه و ایلام از آنها خواست تا با در اختیار قرار دادن تمامی مکان ها و سالن های ورزشی این دو استان به ستاد مدیریت بحران کشور، به مردم و آسیب دیدگان زلزله اخیر یاری رسانند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ضمن عرض تسلیت به خانواده های جان باختگان زلزله غرب کشور خصوصا در استان کرمانشاه ، در تماسی تلفنی با مدیران کل ورزش و جوانان کرمانشاه و ایلام ، دستور داد تمامی مکان ها و سالن های ورزشی این دو استان و شهرستان های تابعه برای اسکان موقت حادثه دیدگان در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گیرد و کلیه امکانات مورد نیاز و در خواست ستاد برای یاری رساندن به هموطنان آسیب دیده و خانواده های آنان فراهم شود.

مدیرکل ورزش کرمانشاه نیز ضمن تسلیت به ملت شریف ایران برای از دست دادن تعدادی از هموطنان در زلزله شب گذشته غرب کشور و ابراز همدردی با بازماندگان و مجروحین، گفت: دستور دکتر سلطانی فر در خصوص اقدامات لازم برای کمک به زلزله زدگان بسیار دلگرم کننده بود و ما را در اقدامات موثرتر و سریعتر مصمم کرد. وی با تاکید به این نکته که تمامی اماکن ورزشی مربوط به اداره کل ورزش و جوانان در سراسر استان در اختیار زلزله زدگان قرار دارد، گفت: بلافاصله پس از وقوع این زمین لرزه اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی خود را برای کمک به ستاد بحران اعلام کرد. و به همین منظور تمامی اماکن ورزشی به خصوص زمین های چمن استان به منظور آرامش بیشتر مردم آماده و چادرهای اسکان برپا شده اند.

وی با بیان این که در اثر این زمین لرزه مسیر ارتباطی سرپل ذهاب مسدود و خسارات زیادی به این مناطق بویژه روستاهای قصرشیرین، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب وارد شده است، افزود: ادارات ورزش و جوانان این مناطق برای کمک به آسیب دیدگان در آماده باش کامل هستند. شب گذشته در فاصله ساعت 21 تا 22 ، مناطق مرزی غرب کشور دو بار لرزید که زلزله دوم به بزرگای 7.3 ریشتر بود؛ تا کنون طبق گزارش ها 164 نفر از هموطنانمان بدنبال این زلزله جان باخته اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان، تمامی اماکن ورزشی مربوط به این اداره کل در سراسر استان در اختیار زلزله زدگان قرار دارد.