سه شنبه 15 آبان حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در آزادی  
   
  نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور تائید شرایط ورزشگاه آزادی برای برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان، عصر امروز از این ورزشگاه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، جمعی از نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و در راس آنها "پاول" مدیرکل برگزاری مسابقات آسیا به همراه مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه، عصر امروز سه شنبه 15 آبان با حضور در ورزشگاه آزادی، از نزدیک در جریان آماده سازی این ورزشگاه برای مسابقه برگشت پرسپولیس و کاشیما انتلرز قرار گرفتند.

یاداور می شود برای برگزاری این دیدار نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا مدتها قبل با وارد کردن ایراداتی به ورزشگاه آزادی خواستار رسیدگی و برطرف شدن آنها شده بودند. بر همین اساس از حدود یک ماه پیش اقدامات لازم از سوی وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برای اعمال تغییرات مورد نظر مسئولان AFC در ورزشگاه آزادی آغاز شد تا آنها در بازدید دوباره ای که انجام دادند، نظر مثبت خود را نسبت به بازسازی و بهسازی های انجام شده، اعلام کنند.

در جریان این بازدید، تیمی از نمایندگان اجرایی، امنیتی، تشریفات، روابط عمومی و اسپانسرینگ کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه مستقر شدند تا برای برگزاری مسابقه فینال لیگ قهرمانان آماده شوند. گفتنی است بازدید نمایندگان مذکور برای تست نورافکن ها تا ساعات پایانی امشب نیز ادامه خواهد داشت.