یک شنبه 08 تیر تشکر از مدیرعامل شرکت توسعه جهت همکاری مستمر در پیشبرد پروژه های ورزشی استان  
   
 
مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدار عصر روز گذشته با استاندار گیلان ضمن تشکر ویژه از مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افزود : در طی ٢ سال گذشته در استان گیلان ٤ پروژه مهم ورزشی در دست ساخت بوده که با همکاری دلسوزانه مهندس کریمی 3 پروژه افتتاح شده که هر کدام از آنها تا پیش از آن حدود ٣٥ درصد پیشرفت عمرانی داشتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه به نقل از برنا، وی افزود : طی چندین سال گذشته با اعتبارات استانی جهت پیشبرد استادیوم انزلی بودجه اختصاص یافت که این بودجه جوابگوی اتمام پروژه نبود و تا مرحله اتمام سکوهای شماره 1 و همچنین تا نیمه عملیات عمرانی سکوهای شماره 2 پیشرفت فیزیکی داشت . در سال 98 این پروژه ضمن قرار گرفتن در لیست پروژه های ملی در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی داده شد و مبلغی معادل ٧ میلیارد تومان جهت انجام آن ابلاغ گردید و با پیگیری های انجام شده امید داریم در سال ٩٩ مبلغ ١٠ میلیارد تومان دیگرجهت انجام این پروژه اختصاص یابد.

گفتنی است در این راستا شرکت توسعه، مشاور پروژه را انتخاب و شروع به کار نموده و پیگیری های لازم در حال انجام است تا مراحل قانونی تحویل کار به پیمانکار باید صورت پذیرد .

بخشی در ادامه ابراز امیدواری کرد: با همت بوجود آمده عملیات اجرایی همزمان سکوهای ٣،٤، ٥ شروع شود و مشکل نور استادیوم تختی انزلی که یکی از مشکلات عدیده آن جهت برگزاری مسابقات طی سالهای اخیر بوده مرتفع شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پایان گفت :با توکل به خدا و با همراهی استاندار ورزش دوست استان که همیشه یار و یاور ورزش استان میباشند ، بتوانیم پروژه های مهم استان را در کمترین زمان ممکن به ترتیب اولویت بندی به اتمام برسانیم.