jپنج شنبه 09 فروردین 1403
چهار شنبه 02 خرداد
توجه ویژه به توسعه و نگهداری پیست اسکی دیزین/ افتتاح سالن ۶ هزارنفری کرج تا دهه فجر
در دیدار مدیرعامل شرکت توسعه با استاندار البرز مطرح شد ؛

توجه ویژه به توسعه و نگهداری پیست اسکی دیزین/ افتتاح سالن ۶ هزارنفری کرج تا دهه فجر

استاندار البرز با بیان این که پیست بین المللی دیزین از سرمایه های ورزش استان است، بر لزوم افتتاح پروژه سالن ۶ هزار نفری انقلاب کرج تا دهه فجر امسال تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه به نقل از استانداری البرز، دکتر نجفی استاندار با مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در دفتر استاندار البرز، در راستای بررسی مشکلات و وضعیت پیست بین المللی دیزین و روند تکمیل پروژه سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر نجفی با بیان این که "پیست بین المللی دیزین از سرمایه های ورزش استان است"، اظهار کرد: توسعه و نگهداری از این پیست که یکی از مهمترین پیست های اسکی کشور است و همواره میزبان رویدادهای مهم بین المللی و جهانی نیز بوده، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به روند تکمیل پروژه سالن 6 هزار نفری و اهمیت آن در توسعه ورزش استان تاکید کرد: پروژه سالن 6 هزار نفری باید تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد. استاندار البرز با اعلام حمایت از برنامه ها و توسعه ورزش و جوانان، اضافه کرد: استادیوم فوتبال شهرستان ساوجبلاغ نیز از دیگرپروژه های مهم ورزشی استان است که انتظار داریم در همان تاریخ (فجر چهلم) افتتاح شود.

در ادامه مهندس کریمی عنوان کرد: از حمایت های مجموعه استانداری البرز از توسعه زیر ساخت های ورزشی استان تشکر می کنیم و ما نیز تمام ظرفیت و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا این پروژه هر چه سریعتر افتتاح شود.

گفتنی است در این دیدار، رضا دوستی مدیر مجموعه های اسکی دیزین و شمشک نیز حضور داشت.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved