jجمعه 10 فروردین 1403
سه شنبه 18 شهریور
بررسی فعالیتهای عمرانی مجموعه ورزشی شهید شیرودی
با حضور معاون پشتیبانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور صورت گرفت/

بررسی فعالیتهای عمرانی مجموعه ورزشی شهید شیرودی

فعالیتهای عمرانی مجموعه ورزشی شهید شیرودی بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی؛ روز سه شنبه ۱۸ شهریور شهریار هنرور معاون پشتیبانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با حضور در دفتر مدیریت مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی در خصوص فعالیتهای عمرانی انجام شده و همچنین طرح های در دست اقدام با جلائیان مدیر مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای جلسه رضا جلائیان ضمن تشکر از حضور معاون پشتیبانی و مدیران ستادی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در خصوص فعالیت های صورت گرفته از زمان حضورش در مجموعه، توضیحات جامعی را ارائه نمود.

سپس مهندس هنرور توضیحاتی در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه از جمله طرح جامع بهسازی مجموعه مطرح و خطاب به مدیران ستادی شرکت توسعه که در این نشست حضور داشتند مبنی بر پیگیری مصوبات جلسه تاکید نمود.

معاون پشتیبانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور افزود : در این مدت کوتاهی که آقای جلائیان مدیریت مجموعه را عهده دار شده اند شاهد تحول خوبی در مجموعه هستیم و این باز میگردد به پشتکار و جدیت در کار ایشان که از نیروهای خوب و پرتلاش ورزش هستند و مانیز برآنیم تا مدیریت مجموعه را در این راه کمک نمائیم.

لازم به ذکر است در این نشست غنمی مدیر حقوقی و املاک ، انصاری ذیحساب و مدیر مالی ، عبدالی مدیر امور اداری و تدارکات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و نیل آبکن معاون پشتیبانی مجموعه ورزشی شهید شیرودی حضور داشتند.


تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved