jجمعه 10 فروردین 1403
چهار شنبه 30 خرداد
تصویب دو پیشنهاد فرهنگی جهت اجرایی شدن در مجموعه های ورزشی
چهارمین جلسه کمیته فرهنگی، ورزشی و امور رفاهی شرکت؛

تصویب دو پیشنهاد فرهنگی جهت اجرایی شدن در مجموعه های ورزشی

چهارمین جلسه کمیته فرهنگی، ورزشی و امور رفاهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور عصر چهارشنبه 30 خرداد ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، در این نشست که با حضور "دکتر شجیع" مسئول دبیرخانه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور و سرپرست دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان و "جعفری" رییس کمیته فرهنگی، ورزشی و امور رفاهی شرکت برگزار شد، "رهگذر" دبیر کمیته مربوطه به ارائه توضیحاتی پیرامون اجرایی شدن مصوبات جلسات قبلی این کمیته پرداخت.

در ادامه دکتر شجیع اظهار داشت با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن پیوست فرهنگی در تمامی طرح های دولتی، دو پیشنهاد مورد بررسی قرار گیرد، اول آماده سازی دستورالعمل تدوین پیوست فرهنگی اماکن ورزشی کشور با همکاری شرکت توسعه و معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان.

پیشنهاد دوم نیز به طرح پیشنهادی نوشتار و تدوین پیوست فرهنگی در مجموعه ورزشی انقلاب اختصاص داشت که با موافقت حاضرین، تصویب و مقرر شد با ایجاد یک کارگروه مشترک با وزارت ورزش و جوانان نسبت به آن اقدام گردد.

گفتنی است در این جلسه "جلائیان" مشاور و رییس حوزه مدیرعامل، "هنرور" مدیر طرح و برنامه و "عبدالی" ذیحساب جاری و مدیر مالی نیز حضور داشتند.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved