jشنبه 01 اردیبهشت 1403
یک شنبه 27 بهمن
نواقص ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند رفع می‌شود
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی:

نواقص ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند رفع می‌شود


مهندس کریمی با تاکید بر اینکه نواقص ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند رفع می‌شود، گفت: باید این ورزشگاه به یک مجتمع ورزشی برای تمام رشته‌ها تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه به نقل از ایسنا، «حسن کریمی» امروز 27 بهمن در حاشیه بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه ورزشی در دولت تدبیر و امید توسط رییس جمهوری در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت این ورزشگاه به درستی در این منطقه استفاده شود، گفت:در این وزشگاه پیش بینی حضور برای ۱۵ هزار نفر تماشاچی فراهم شده است پیش‌بینی شده و در آینده نزدیک شاهد استقبال مردمی بهتری آن این مجموعه خواهد شد.

مهندس کریمی بابیان اینکه این مجموعه ۵۲ هکتار است و در آینده باید استخر و امکانات دیگر نیز در آن ایجاد شود، ادامه داد: امروز با هدف رفع نواقص این مجموعه به خراسان جنوبی سفر کرده ایم و در این ورزشگاه باید به یک مجتمع ورزشی برای همه رشته‌ها تبدیل شود.

وی با اشاره به نزدیکی این مجموعه ورزشی به مرکز استان، بیان کرد: باید استخر و امکانات دیگر هم در این ورزشگاه ایجاد شود که نیازمند تامین اعتبار است.

« حسن عزیزی» مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این بازدید با تاکید بر اینکه پیست تارتان، اتاقک آسانسور، اجرای گرید فلزی دور زمین فوتبال، اتاق تاسیسات چاه موتور و آب شیرین کن و فضای جانبی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نیازمند تعمیر است، گفت: برای تکمیل و تعمیر این ورزشگاه ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

به گفته وی میزبانی از مسابقات ورزشی و قوی‌کردن ورزش پایه می‌تواند از مهم‌ترین مزیت‌های ساخت این استادیوم ۱۵ هزار نفری در مرکز استان خراسان جنوبی باشد.

گفتنی است در این بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به همراه سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور از روند ساخت پروژه استخر مجموعه تفریحی اقامتی یکی از هتل‌های بیرجند نیز بازدید کرد.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved