jشنبه 01 اردیبهشت 1403
شنبه 27 مرداد
پروژه سالن دوومیدانی خرم‌آباد بزودی به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت :

پروژه سالن دوومیدانی خرم‌آباد بزودی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: پروژه بزرگ دومیدانی خرم‌آباد طی ماه های آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مهندس کریمی ظهر امروز شنبه 27 مرداد در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مسئولیتی که در راستای پروژه‌های متعدد در سراسر کشور داریم هرچند وقت یک‌بار بازدیدی از پروژه‌ها داریم و با مسئولان استانی دیدار داشته و هماهنگی‌هایی صورت می‌گیرد.

وی افزود: پروژه بزرگ دومیدانی خرم‌آباد یکی از پروژه‌های بسیار مهم و تأثیرگذار در ورزش دومیدانی کشور است که این پروژه نیز روزهای پایانی را پشت سر می‌گذارد؛ مقداری مشکلات تأسیساتی داریم که حداکثر تا چند ماه آینده این مشکلات برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی عنوان کرد: مشکل اساسی انشعابات برق، آب و گاز است که هنوز انجام‌نشده همچنین مشکل محوطه‌سازی پروژه را داریم که اگر مسئولان استان کمک کنند بحث انشعابات برطرف خواهد شد.

کریمی تصریح کرد: چهار پروژه در استان لرستان وجود دارد که یکی از پروژه‌ها استادیوم پنج‌هزارنفری دورود است که متأسفانه به دلیل مشکلات مالی و اجرایی سال‌ها تعطیل بوده که در راستای تکمیل این پروژه نیز اقدام می‌شود.

گفتنی است وی در ادامه از استادیوم 5 هزارنفری دورود و تکمیل ورزشگاه فوتبال تختی این شهرستان نیز بازدید نمود. "مهندس رحمتی" معاون فنی و مهندسی و "منادی" مدیر فنی منطقه نیز در این بازدید حضور داشتند.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved