jپنج شنبه 09 فروردین 1403
یک شنبه 25 شهریور
نشست بررسی اقدامات فرهنگی در مجموعه ورزشی انقلاب
با حضور مدیرعامل شرکت توسعه و معاونین وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت؛

نشست بررسی اقدامات فرهنگی در مجموعه ورزشی انقلاب

اقدامات فرهنگی در مجموعه ورزشی انقلاب با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و معاونین وزارت ورزش و جوانان، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، اقدامات آموزشی، فرهنگی و فرهنگ سازی محیط های ورزشی و اعمال آن در مجموعه ورزشی انقلاب، شنبه 24 شهریور ماه با حضور "مهندس کریمی" مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت، "محمدیان" معاون امور بانوان و "احمدی" معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و جمعی از معاونین و مدیران داخلی شرکت توسعه، بررسی شد.

در این جلسه، حاضرین ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های کمیته فرهنگی، ورزشی و امور رفاهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، به ارائه راهکارهایی جهت فرهنگ سازی در مجموعه ورزشی انقلاب به منظور سرویس دهی مطلوب تر به خانواده های ورزشکار و اعضای مجموعه پرداختند.

ترویج پیام ها و برنامه های فرهنگی و مناسبتی در طول جاده تندرستی، توجه به زیباسازی، روشنایی و فضاسازی هرچه بیشتر و بهتر مجموعه، برگزاری ورزش های گروهی و همگانی آقایان و بانوان در چند بخش از جاده تندرستی و ترویج آنها و همچنین محتوسازی برای اقدامات فرهنگی بیشتر از جمله نتایج این نشست بود.

گفتنی است "جعفری" معاون پشتیبانی، "فتح الهی" معاون مشارکت های مردمی و جذب سرمایه، "تاجیک" مدیر حراست، "لاله" مدیر مجموعه انقلاب، "دوستی" جانشین فرمانده پایگاه بسیج ثامن الحجج (ع) و "رهگذر" مسئول پیگیری های ویژه و سرپرست روابط عمومی شرکت نیز در این جلسه حضور داشتند.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved