jشنبه 01 اردیبهشت 1403
یک شنبه 22 مهر
نمایشگاه تجهیزات ورزشی با حضور دکتر سلطانی‌فر افتتاح شد

نمایشگاه تجهیزات ورزشی با حضور دکتر سلطانی‌فر افتتاح شد

وزیر ورزش و جوانان پس از افتتاح هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی از غرفه‌های این نمایشگاه نیز بازدید کرد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی صبح امروز (شنبه) با حضور دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

علی محتشم امیری رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت نمایشگاه میلاد نور و برگزار کننده این نمایشگاه نیز در این خصوص گفت: خدا را شکر می‌کنیم که برای هفدمین سال متوالی و در سال حمایت از کالای ایرانی بار دیگر افتخار برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ورزش و تجهیزات ورزشی نصیبمان شد. بی‌شک یکی از عمده‌ترین عوامل توسعه پایداری در هر کشوری سلامت جامعه است که این مهم نیز بدون توجه ب بحث ورزش میسر نیست.

عباس قبادی سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌ها نیز در این خصوص گفت: تا چند دهه پیش سرگرمی تنها وجه ورزش تلقی می‌شد اما در چند دهه‌های اخیر پیوندی ناگسستنی میان اقتصاد و ورزش بوجود آمده است. جذب گردشگر، تبلیغات وسیع رسانه‌ای، نقل و انتقال چند ده میلیون دلاری ورزشکاران، فروش بلیط، اسپانسرینگ و ... از جمله عواملی هستند که وجه اقتصادی ورزش را پررنگ کرده و باعث شده همواره در کنار واژه ورزش کلمه صنعت نیز دیده شود.




تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved