jجمعه 31 فروردین 1403
چهار شنبه 20 آذر
بازدید از مجموعه جانبازان و معلولان سمنان و آغاز فاز دوم ورزشگاه ۵ هزارنفری گرمسار
ادامه سفر مدیرعامل شرکت توسعه به استان سمنان/

بازدید از مجموعه جانبازان و معلولان سمنان و آغاز فاز دوم ورزشگاه ۵ هزارنفری گرمسار

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور پس از بازدید از ورزشگاه فوتبال شاهرود، راهی سمنان شد تا از مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان این شهر بازدید نماید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مهندس کریمی به همراه جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ظهر چهارشنبه از روند تکمیل مجموعه جانبازان و معلولان استان بازدید کردند. این پروژه در حال حاضر حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش می شود طی ماه های آینده به مرحله بهره برداری برسد.

مجموعه ورزشی جانبازان معلولان سمنان، شامل استخر و وسایل و امکانات مجهز ورزشی بوده و مجری آن شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و محل تامین اعتبارات از منابع ملی است. این مجموعه در راستای بهره‌مندی ورزشکاران معلول و جانباز شهرستان سمنان از امکانات ورزشی، در حال احداث و تکمیل می باشد.

سپس مهندس کریمی راهی شهرستان گرمسار شد تا به همراه کاتب نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، از شروع عملیات تکمیل ورزشگاه فوتبال ۵ هزارنفری این شهرستان و آغاز فاز دوم احداث آن بازدید نمایند. یادآور می شود فاز نخست ورزشگاه گرمسار سال ۹۶ افتتاح و مورد بهره برداری مردم این استان قرار گرفت.

گفتنی است در این سفر یک روزه، تقی زاده مدیرفنی منطقه نیز مدیرعامل شرکت توسعه را همراهی نمود.


تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved