jپنج شنبه 09 فروردین 1403
یک شنبه 23 شهریور
انتصاب ذیحساب طرح های عمرانی، مدیر طرح و برنامه و مدیر امور پیمان ها
برگزاری نشست شورای معاونین و مدیران با مدیرعامل شرکت توسعه/

انتصاب ذیحساب طرح های عمرانی، مدیر طرح و برنامه و مدیر امور پیمان ها

نشست شورای معاونین و مدیران با مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور امروز یکشنبه ۲۳ شهریورماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مهندس کریمی در ابتدای این نشست که با حضور اکثریت معاونین و مدیران برگزار گردید، ضمن عرض تسلیت ماه محرم و قبولی عزادارای ها، با اشاره به اقدامات صورت گرفته جاری و عمرانی طی شش ماه سال جاری، از زحمات حاضرین و کارکنان شرکت، تشکر نمود.

در ادامه، مراسم تودیع و معارفه مدیران ستادی صورت گرفت. بدین ترتیب بیژن رحیمی ذیحساب طرح های عمرانی با پایان مدت ۵ ساله حضور در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور راهی وزارت صنعت، معدن و تجارت شد تا جای خود را به آقای هدایتی ذیحساب جدید که از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی معرفی شده است بسپارد.

همچنین فرهاد نیکوخصال نیز با توجه به تصدی مسئولیت مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان، راهی این وزارتخانه شد تا رضایی با حکم مهندس کریمی به عنوان مدیر جدید طرح و برنامه شرکت معرفی گردد. رضایی پیش از این مدیریت رسیدگی فنی و امور پیمان های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور را برعهده داشت.

در خاتمه نیز طی حکمی دیگر از سوی مدیرعامل، مسعود رحیمی نیز به عنوان مدیر رسیدگی فنی و امور پیمان ها منصوب شد. رحیمی پیش از این بعنوان مدیر منطقه در معاونت فنی و مهندسی مشغول به کار بوده و از سال ۸۹ تا ۹۵ مسئولیت رسیدگی فنی امور پیمانها را برعهده داشته است.

گفتنی است این نشست که در دفتر مدیرعامل برگزار شد، به مدت یک ساعت و نیم به طول انجامید و در پایان این نشست مهندس کریمی ضمن اهدای احکام مدیران در پست های جدید از زحمات رحیمی و نیکو خصال با اهدای هدایایی تقدیر کرد.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved