jجمعه 10 فروردین 1403
سه شنبه 26 دی
با حضور مهندس کریمی برگزار شد/ مراسم تودیع و معارفه معاون پشتیبانی شرکت

با حضور مهندس کریمی برگزار شد/ مراسم تودیع و معارفه معاون پشتیبانی شرکت

اولین جلسه شورای مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور همزمان با تودیع و معارفه معاون پشتیبانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، صبح روز سه شنبه 26 دی ماه، مراسم تودیع "محمدحسین نژاد فلاح" معاون سابق و معارفه "یدالله جعفری نجف آبادی" معاون جدید پشتیبانی شرکت با حضور مهندس کریمی در دفتر مدیرعامل برگزار گردید.

در این جلسه، مهندس کریمی با اشاره به رعایت نظم و انضباط کاری و کنترل و نظارت بیشتر در کلیه امور اظهار داشت: تلاش همگی ما برای موفقیت ورزش بوده و در این راستا می بایست ارتباط و تعامل خوبی با سازمان های مختلف از جمله فدراسیون های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جا به جایی ها در راه اصلاح امور است افزود: با تغییرات انجام شده، رویکرد جدیدی شکل گرفته که باید وظایف خود را با در نظر گرفتن سیاست های موجود، انجام دهیم. جا دارد از زحمات آقای نژادفلاح در مدت تصدی مسئولیت تشکر کرده و به عنوان مشاور از توان ایشان در شرکت استفاده نماییم.

مدیرعامل شرکت با اعلام اینکه جلسه شورای مدیران هر 15 روز یک بار برگزار خواهد شد ادامه داد: در بازدید صورت گرفته از مجموعه های ورزشی، نگهداری بهتر از آنها رعایت شود تا حفظ وضعیت موجود که یک سرمایه ملی است، نمایان گردد.

گفتني است در پایان نیز آقایان جعفری و نژادفلاح دقایقی برای حاضرین سخن گفتند. همچنین در این جلسه مهندس کریمی آقایان "رضا جلاییان" را به عنوان مدیر حوزه مدیرعامل و "محسن خمارلو" را به عنوان مدیر روابط عمومی شرکت معرفی کرد. در اين مراسم که از ساعت 10 صبح آغاز شد، کلیه معاونين شرکت و مديران مجموعه های ورزشی و ستادي نیز حضور داشتند.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved