jجمعه 07 اردیبهشت 1403
چهار شنبه 26 دی
تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی/ کنترل ترافیک در ورودی ها/ رعایت احترام اعضا و بهره برداران
نشست مهندس کریمی با کارکنان انتظامات مجموعه انقلاب؛

تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی/ کنترل ترافیک در ورودی ها/ رعایت احترام اعضا و بهره برداران

نشست مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با کارکنان انتظامات مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، در ابتدای این نشست "تاجیک" مدیر حراست شرکت ضمن تاکید بر رعایت تکریم ارباب رجوع و بهره برداران مجموعه گفت: با توجه به اینکه اولین رویارویی اعضای مجموعه در مبادی ورودی است، وظیه خطیر و حساسی بر عهده انتظامات می باشد. وی به نیازمندیهای این واحد اشاره کرد و افزود: کمبود تجهیزات پیشرفته، تجهیزات دفاع شخصی، لزوم پوشش تصویربرداری کامل و همچنین پیش بینی برگزاری دوره های آموزشی لازم از جمله مواردی است که باید فراهم گردد.

در ادامه "لاله" مدیر مجموعه ورزشی انقلاب با بیان اینکه این مجموعه با 50 هزارنفر عضو یک مجموعه خاص به شمار می آید، اظهار داشت: روزانه بیش از 6 هزار خودرو و 10 هزار نفر در این مجموعه تردد می کنند که کنترل و ایجاد نظم آنها، بسیار سخت می باشد. در نتیجه کار مطالعاتی برای اجرای سیستم های نوین و امکانات مناسب در مبادی ورودی و خروجی مجموعه آغاز شده است.

سپس چند نفر از کارکنان انتظامات به نمایندگی از حاضرین به بیان درخواست های این واحد از جمله حمایت از آنها و همچنین لزوم مکانیزه کردن سیستم ورودی و خروجی پرداختند.

در ادامه "مهندس کریمی" مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت با بیان اینکه کار انتظامات یکی از پر زحمت ترین کارها در مجموعه است تاکید نمود مواردی همچون امر به معروف و نهی از منکر با درایت و رفتار عاقلانه، رعایت حجاب بانوان، عدم ترافیک در ورودی ها، توجه بیشتر به شرح وظایف و گشت های روزانه در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر خوش برخوردی با اعضا و داشتن ظاهری مناسب اظهار داشت: گزارش برخوردهای ناشایست با شما، به گوش بنده هم رسیده که باعث ناراحتی ام شده است، تاکید می کنم هیچ گونه برخورد و جوابی داده نشود و مساله از طریق واحد حقوقی شرکت پیگیری شود.

مهندس کریمی در خاتمه تاکید نمود مدیر حراست شرکت نسبت به برگزاری دوره های آموزشی و همچنین مدیر مجموعه انقلاب نسبت به رفع نواقص، تجهیزات، امکانات و حقوق و مزایای کارکنان انتظامات اقدام نمایند. گفتنی است در این نشست که به مدت دو ساعت در تالار نصرت مجموعه انقلاب برگزار شد، "جلائیان" مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل و "رهگذر" مسئول پیگیری های ویژه و سرپرست روابط عمومی نیز حضور داشتند.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved