jجمعه 10 فروردین 1403
دو شنبه 03 تیر
مراسم امسال بی نظیر بود/ مدیران مجموعه های آزادی و شهید کشوری برای سال بعد برنامه ریزی کنند
مهندس کریمی در مراسم تقدیر از عوامل برگزاری شب های قدر در مجموعه انقلاب :

مراسم امسال بی نظیر بود/ مدیران مجموعه های آزادی و شهید کشوری برای سال بعد برنامه ریزی کنند

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: در مجموعه بزرگی مثل مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب، نیاز هست در کنار برنامه های ورزشی و تفریحی، برنامه های فرهنگی و مذهبی نیز گنجانده شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مراسم تقدیر از عوامل برگزاری و اجرایی شب های قدر امسال در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب صبح امروز دوشنبه سوم تیرماه با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین، مدیران ستادی و کارکنان دفتر مرکزی و مجموعه انقلاب برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مصطفی رهگذر دبیر کمیته فرهنگی، ورزشی و امور رفاهی شرکت به ارائه گزارشی از عملکرد این کمیته در سال اخیر پرداخت. سپس فتح الهی رییس کمیته مذکور ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم معنوی، گفت: در راه حق و امور خداپسندانه، هر نیت خوبی که داشته باشیم خدا نیز به ما کمک خواهد کرد.

در ادامه مهندس کریمی با بیان اینکه اجر شما از این مهم، ذخیره آخرت شما خواهد شد، ابراز داشت: به اعتقاد بنده، تقدیر و اجر شما عزیزان در این مقوله با خداست. کاری که شما انجام دادید، وظیفه کاری و مسئولیتی نبود، وظیفه الهی بود.

وی افزود: این مراسم برای اولین بار بود که در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و برنامه منظم و بی نظیری بود. سال گذشته نیز در پی آن بودیم تا این مراسم را با قدرت در این مجموعه بزرگ برپا کنیم ولی با توجه به شناخت کم از میزان استقبال اعضا و بهره برداران و همچنین مدت زمان کم حضور در شرکت توسعه، این مهم میسر نگردید. امیدوارم برگزاری این مراسم در سال های بعد نیز استمرار داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ادامه داد: در مجموعه بزرگی مثل مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب، نیاز هست در کنار برنامه های ورزشی و تفریحی، برنامه های فرهنگی و مذهبی نیز برگزار شود. این حرکت در مجموعه ورزشی شهید شیرودی نیز به خوبی انجام شد. از مدیران مجموعه های آزادی و شهید کشوری نیز می خواهم ترتیبی اتخاد داده برای سال آینده چنین مراسمی در آن مجموعه برگزار گردد، به خصوص در سالن بزرگی مثل سالن ۱۲ هزارنفری آزادی که متعلق به خود ملت عزیز ایران است.

وی در خاتمه ضمن تشکر از بهره بردارانی که بانی برگزاری مراسم شب های قدر شدند تاکید نمود: باید به گونه ای برنامه ریزی گردد تا انجام این گونه مراسم مذهبی و فرهنگی، تاثیر منفی بر امور ورزشی و تفریحی بهره برداران نداشته باشد.

گفتنی است در خاتمه نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات تمامی عوامل اجرایی مراسم، قدردانی به عمل آمد.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved