jشنبه 01 اردیبهشت 1403
شنبه 21 دی
بازدید مهندس کریمی و دکتر احمدی از سایت تیرو کمان مجموعه ورزشی آزادی
دیدار با ملی پوش قهرمان آسیا/

بازدید مهندس کریمی و دکتر احمدی از سایت تیرو کمان مجموعه ورزشی آزادی

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان از سایت تیر و کمان مجموعه ورزشی آزادی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، ظهر امروز 21دی ماه مهندس کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با همراهی دکتر احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از سایت تیر و کمان این مجموعه بازدید نمودند.

در حاشیه این بازدید، میلاد وزیری قهرمان رقابتهای تیراندازی با کمان آسیا در رشته ریکرو که ماه قبل در کشور تایلند برگزار گردید و با این عنوان وی موفق به کسب ورودی المپیک 2020 توکیو شد، با مهندس کریمی دیدار و گفتگو کرد.

ملی پوش المپیکی کشورمان در این دیدار از نحوه تمرینات و آمادگی تیم های مختلف تیروکمان در سایت آزادی گزارشی را به مدیرعامل شرکت توسعه ارائه نمود. در ادامه نیز مهندس کریمی برای قهرمان آسیا و دیگر ملی پوشان تیم ملی تیراندازی با کمان در رقابتهای پیش رو آرزوی موفقیت نمود.

گفتنی است در این بازدید سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی؛ شعبانی بهار رییس فدراسیون تیراندازی با کمان و تعدادی از مهندسان فنی و مهندسی شرکت توسعه حضور داشتند.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved