jجمعه 10 فروردین 1403
پنج شنبه 21 دی
وزیر ورزش و جوانان در نیشابور: حدود ٤ هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم

وزیر ورزش و جوانان در نیشابور: حدود ٤ هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم

دکتر مسعود سلطانی فر در نشست با هیات های ورزشی نیشابور گفنت : تلاشمان این است که با استفاده از منابع مختلف به جریان توسعه کشور كمك كنيم. شعاری که در همه این سالها همه مسئولان نظام سر داده اند این بوده که امکانات را عادلانه تقسیم کنیم و آن را به مناطق محروم ببریم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در گذشته و قبل از انقلاب امکانات کم بود و امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی خیلی از امکانات به شهرستان ها و استانها رفته و در بخش ورزش هم استادیومها و مکان های ورزشی زیادی در استان ها و شهرستانها ساخته شده است. ان شاءالله با توجه ویژه اي که خواهیم داشت نیشابور را به عنوان یک شهر مهم و شهر دوم استان در نظر میگیریم تا بتوانیم مشکلات زیادی را که در بخش ورزش و جوانان دارند کمتر کنیم.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید تعداد سازمان های مردم نهاد از ١٠٠ به مرز ٢٠٠٠ رسید. خانه جوانان در استانها راه اندازی شد که در حال حاضر به بیش از ٦٠ خانه جوان در کشور رسیدیم و قصد داریم حتما از جوانان به عنوان موتور محرکه کشور استفاده کنیم.

دکتر سلطانی فر افزود: در بخش ورزش همواره رویکردمان این بوده که عدالت را برقرار کنیم و سرفصل توجهات ما ورزش بانوان است. اعتقاد داریم بانوان همانطور که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند باید به همان اندازه از منابع و امکانات ورزشی برخوردار باشند. برای نحوه استفاده بانوان از مکان های ورزشی نیز برنامه های خوبی داریم که بانوان با توجه به محدودیت هایی که دارند بتوانند از این مکانها به خوبی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: در بخش ورزش همگانی هم در آمارهایی که می توانیم پایش کنیم از ١٠ درصد سال ٩٢ به ٢١ درصد رسیدیم که دو برابر شده ولی مطلوب ما این است که باید بیشتر شود تا جامعه شاداب و سالمی داشته باشیم. حدود ٤ هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که قصد داریم تا پایان دولت دوازدهم بخشی زیادی از آنها را از طرق مختلف به بهره برداری برسانیم.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved