jپنج شنبه 09 فروردین 1403
چهار شنبه 15 مرداد
مهمترین پروژه‌ها را در دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رساندیم
مهندس کریمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا: 23 مجموعه تا دهه فجر افتتاح خواهد شد

مهمترین پروژه‌ها را در دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رساندیم


مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی گفت: در دولت تدبیر و امید توانستیم پروژه‌های مهمی که نیمه تمام مانده بودند را تکمیل کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی، در خصوص عملکرد این شرکت در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: ۳۴۳ پروژه نیمه تمام از دولت قبلی به ما انتقال پیدا کرد که توانستیم این پروژه‌ها را با موفقیت به پایان برسانیم و تحویل دهیم. اما تعداد ۱۳۴ پروژه که به علت جانمایی، دارا بودن معارض و عدم ضرورت در اولویت اجرا قرار نگرفتند. ۲۱ پروژه در مجموعه بزرگ شرکت به صورت مستمر شامل فعالیت‌های تعمیر و نگهداری می‌شوند.

کریمی عنوان کرد: موفق شدیم از سال ۱۳۹۲ که دولت را تحویل گرفتیم، تا سال ۱۳۹۸، ۸۹ پروژه که معادل می‌شود با ۱۱۴۱۳۷۲ مترمربع، تکمیل کنیم تا مورد بهره برداری قرار بگیرند. در سال ۹۳ ده پروژه، سال ۹۴ چهارده پروژه، سال ۹۵ ده پروژه، سال ۹۶ یازده پروژه، سال ۹۷ بیست و چهار پروژه و سال ۹۸ بیست پروژه را به بهره‌برداری رساندیم. بر این اساس توانستیم سال ۹۷ بیشترین پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: در حال حاضر ۱۰ پروژه معادل ۱۴۳۰۷۹ متر مربع قابل بهره‌برداری است که این پروژه‌ها در اولین فرصت افتتاح خواهند شد. همچنین ۲۳ پروژه تا دهه فجر سال ۱۳۹۹ آماده و قابل بهره‌برداری می‌گردد. شایان ذکر است این ۲۳ پروژه معادل می‌شود با ۲۸۵۵۰۷ متر مربع. در این چند سال با کمک مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، توانستیم مجموعه‌های مهم و بزرگی را حتی در مناطق دوردست احداث و افتتاح کنیم تا ورزشکاران ما در سراسر کشور بتوانند از این امکانات به خوبی استفاده کنند و به فعالیت‌های ورزشی بپردازند.



تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه نیایش
مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
021 - 2307 92 22
©2018 Tanavar, All Right Reserved